Angelicas Gnällbänk

30/11: AW och annat skoj!
DEN är ute!! Tidningen alltså. Jag satt på jobbet och lyssnade på radion idag och det är reklam för tidningen som jag ska vara med i med makeovern och jag får höra att senaste numret är ute nu. Åhh! Snabbt in på hemsidan och jag kollar hur det blev i tidningens webbilaga. Snyggt, fräscht och förhjävla coolt! Jag kan inte riktigt förstå att det är jag!! Imorgon kommer några modellbilder här på bloggen.
 
Annars har veckan flytit på i vanlig takt. Jag har nog verkat aningens frånvarande men det har sina orsaker.  Igår var jag och några ute på AW och firade. Restaurang Lagerqvist, den som fått så bra betyg av NT, den får det av mig med! Väldigt god service, god mat och fin inredning. Jag blev imponerad!!
 
Jobbveckan avslutades med en middag på Skafferiet (fisk såklart) och sedan bio med några kollegor! Twilight Breaking Dawn :) Före bion var vi ju bara tvugna att leta reda på tidningen jag är med i, nu har jag 8 exemplar hemma haha! Bion var riktigt bra tycker jag. Jag har liksom blivit indragen i Twilight, för ett år sedan visste jag knappt vad det var.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress