Angelicas Gnällbänk

30/1: Kanske att jag älskar att simma!

GYM! och SIMNING! Fatta vad speedad jag är just nu. Efter jobbet drog jag och Brorsan och tränade på Medley (läs Centralbadet). Vi hade gratis inträde till gym och bad via en SMS-biljett. Hur najs som helst! Så först tränade vi och sedan simmade. Gymmet var väl sådär tyckte jag. Att prova ett annat gym fick jag verkligen att uppskatta det gymmet jag går till annars mycket mycket mer! På Medley var det trångt och fullt typ överallt. Simningen var såå skönt efter att ha tränat musklerna på gymmet. Simning till musik dessutom, haha! Kanske att jag bara älskar känslan av att simma!!  Skulle vilja börja simma regelbundet för det är även riktigt bra träning. Känner alltid extra mycket i magen när jag simmar. Och det är precis magen jag vill träna just nu. Någon som vill gå och simma med mig??
Iaf, perfekt start på denna vecka men nu undrar jag ju lite grann hur jag ska kunna sova?!


Brorsan och jag @ Medley

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress