Angelicas Gnällbänk

28/2: Lite vingligt men det går!

Efter jobbet drog jag till Synsam. Dags för slipning av glas i mina befintliga bågar. Och eftersom jag inte kan sätta i linserna (läs jag har någon slags infektion i ögat) så fick jag sitta där på en stol och liksom vänta i typ 30 minuter. Kul, NOT! Jag hittar nog inte hem utan brillor alltså, om jag inte ska riskera att bli påkörd eller nått. Riktigt illa, men thats life! Alla därute som har sin syn intakt, var glad för det säger jag bara!!

Så där satt jag på en stol mitt inne i butiken och visste inte till en början vad jag skulle titta på eftersom jag bara ser typ en menter framför mig och massa massa suddigt. Kände mig så jäkla dum med att sitta där. Försökte undvika att titta på folk då jag inte ens kunde se deras ansiktsuttryck eller nått. Fick sällskap av H när jag precis var färdig. Första känslan av de nya glasen var bara de är för starka jag ser för mycket!? Vinglade hem med H därefter, helt ovan vid att se så bra helt plötsligt haha! Men sååå skönt att kunna se ordentligt igen!!!

Sandra

Nice med nytt glas i bågarna. Jag skulle också behöva uppdatera mina.. Men jag vill nog ha nya bågar också, om jag hittar ngra ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress