Angelicas Gnällbänk

30/10: VECKANS... [V.43]

 Sååå nöjd med veckans träning! Ett pass CXWORX, Bodypump, tvättning (massa springande i trappor) och lite lövkrattande på det hos föräldrarna. Det känns (och syns) verkligen att träningen gör under med min kropp!! Löövely!

 Diggar denna låt med Rihanna! Videon är dock mer ledsam än vad jag tycker låten är...




 Snacka om att jag är trött på ROSA!! Herregud vad trist att behöva klä sig i det en hel vecka men jag tror jag klarade det?!!

 Hade bokat tid i veckan till frisör (ni vet dendära "hemska" frisören som alltid ställer till mitt hår snarare än fixar det snyggt) men så ställde han in dagen före. Tog det som ett tecken och bad mami klippa topparna istället ;) puuhh eller vad säger man?!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress