Angelicas Gnällbänk

30/5: Det börjar närma sig...

... flytt!! I veckan händer det. Ägnade helgen åt att packa ner mina kläder. Har fixat adressändring, elbolag och idag bredband. Och vetni? Det ingick Spotify gratis i 6 månder när jag täcknade nytt bredband!! wiho =) Jag som tänkt snåla och inte betala för det, på ett tag iaf... Hinner inte blogga så mycket denna vecka. Men detta händer iaf;

Tisdag
Besiktning av lägenheten - jag får se den igen haha! hoppas den är lika fin som jag minns den ;P

Onsdag
Korpenmatch efter jobbet

Torsdag
Jobbar trots att det är röd dag

Fredag
Flyttlasset går då! LEDIG + långhelg, blir nog mycket med flytten
Btw, någon som vill ta en Afterwork-öl på kvällen?

sweb

sluta sova så hjävla mkt iq.



125 kr/h tar jag för hjälpen med flytten. Sedan kommer ju även övertidsersättning då jag redan jobbat över 40 h denna vecka redan. även OB tillägg lr vad fan det heter tillkommer då det är långhelg hahahahahahaha



iq jobbar idag o de pengarna ska iq ge till mig. jobba lite snabbare så inte chefen blir arg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress