Angelicas Gnällbänk

30/6: Semestern stressar mig... =(

Vågar jag gå till jobbet imorgon? Alltså jag har sån ångest över allt som ska göras före semestern!! Det känns som jag har världens Mount Everst hög att passera innan jag kan andras ut och få vara ledig. Det är grejorna på jobbet. Men dels beror det även på att jag inte har någon direkt plan för vad jag ska göra på min lediga tid. Har verligen stor lust att resa bort bort bort! Gotland var ju så himla najs förra året och det kändes som det räckte med en veckas ledighet efter hemkomst. Sen är jag även stressad pga att målaren stökat ner som tusan och gjort hela min lägenhet helt obeboelig. Förstå att vara ledig och behöva se all röra han ställt till med?! Neeäj, jag är rätt uppgiven just nu... Och förmodligen en av få som faktiskt känner sig stressad över att få vara ledig...

Nettan

Det är nog rätt vanligt att bli stressad innan semestern!! Men man ska alltid tänka att om man inte hinner med sina arbetsuppgifter så ska det framkomma, det är inte en själv som är dålig (så länge man gör ett bra jobb), utan det är ett tecken på underbemanning!!! Därför ska man aldrig arbeta på ledig tid eller arbeta övertid utan att ta betalt från arbetsgivaren, för då ser arbetsgivaren aldrig att det är för mkt arbete...

Tina

men oj då, tycker synd om dig! Det kommer säkert kännas bra när du väl är ledig...



sv. har bloggar en del om ballkongtips tidigare...men om du vill fixar jag lätt nya tips=) KRAM

sandra

kommit iordning i lägenheten ?

sandra

Trist att det tar sån tid. :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress