Angelicas Gnällbänk

30/1: VECKANS... [V.4]

 BRORSAN KLARADE KÖRKORTET!! Så stooolt över dej Brorsan!! Grejar jag det också kanske vi borde fira med att köpa en bil?! ^.^

 Fick en uppdatering från N i Eskilstuna i veckan, bygget vid min fd studentbostad har rullat på riktigt ordentligt. Känner knappt igen mig ;P men ser att det är framsidan. Var roligt att se!
 
 

 Testat på att köra ny bil, en Saab, med en ny körlärare. Och det gick väl sådär, förväntat svårt var det. Anledningen till det hela var för att min egentliga körlärare ställde in en lektion förra veckan. Om ni frågar mig var det en erfarenhet rikare men mest bortslösade pengar eftersom man i princip börjar på noll vid körande av ny bil.  

Fredagen blev ju lite knas då jag redan påväg till bussen (mot jobbet) upptäckte att dragkedjan på mina stövlar sprack isär vid fotknölen. Det var inte första gången den sprack. Sedan förvärrades det då jag försökte fixa det så hela dragkedjan gick isär helt. Oh nooo liksom! Det första jag gjorde på jobbet var att gå ner till verkstaden och frågade en road gubbe efter tejp till skon, haha! Sedan fick jag gå med en tejpad sko hela dagen...! Det roliga var att inte så många lade märkte till det, el-tejpen smälte in rätt bra.

nettan

Jag va inne på "innegården" igår, kändes skumt. Är förvisso kaotiskt och en byggnadsarbetsplats, men det kan nog bli mysigt där inne sen. Men det är ju inte sig likt, och jag såg knappt ditt tak. ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress