Angelicas Gnällbänk

31/8: Så nära men ändå inte!!!

Faan vad surt!!! Vi tappade en 3-1 ledning i Korpfotbollen ikväll. Och det slutade väl 3-6 eller nått, slutade räkna i ren frustration över vårt spel. Vi orkade helt enkelt inte enda fram till slutsignal. Riktigt surt, hade varit så skönt med en vinst... Kanske lika bra att säsongen är över, för känner att jag inte passar in i startsjuan längre, de andra är så mycket bättre! Dessutom så är grabbarna så mycket större än jag, sätter de till en axel så faller jag som en fura! (men jag sätter ju emot lite först såklart!) Sprang som jag vet inte vad gjorde grabbarna, härligt spel och kämparanda i första halvlek. Målisen var helt grym i vissa lägen och räddade oss från stortorsk. Men sen gick det bara utför tyvärr... Nu är jag helt slut, utpumpad till max. Snart dax för sängen och ny arbetsdag. Frågan är bara, pallar jag cykla till jobbet imorgon?! 


Inte så vita längre...!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress