Angelicas Gnällbänk

30/8: Inköparen Angie?

Idag kunde man nästan förväxlat mig med en inköpare! Pratade massa i telefonen med leverantörer och diverse andra personer som jag hade frågor till. Jag lyckades fixa leverans på en grej till imorgon!! Helt otroligt snabbt, så jag var så nöjd över det =)

Dessutom blev jag inspirerad av en snubbe som visade mig genom att via ett program ta över och styra min dator medan jag satt i telefonen och såg på (och pratade med snubben). Iaf jag fick lära mig nya saker i Excel, vilket var inspirerande för att jag vill verkligen kunna utveckla befintliga dokument och göra dem ännu bättre och enklare att arbeta med. Det sparar massa tid, som man kan göra annat på. Nya uppslag på ideer är alltid välkommet och det fick jag idag! Me likiiee!

Så jag har även hört av mig till Poolia och ska få gå några kurser i Excel, som man läser hemma vid datorn. Tror det kan vara utvecklande om det är på en mer avancerad nivå (hoppas det finns!).

Sen när jag kom hem ville jag ut (trots att jag typ cyklade hem, i regn dessutom) men ville ut på promenad. När man sitter inne hela dagen utan att röra sig särskilt mycket så är det skönt att gå ut och röra sig. Men så blev jag lite less för ingen ville gå promenad med mig =/ saknar verkligen någon att gå regelbundna promenader med...

Annars har det varit en bra dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress