Angelicas Gnällbänk

31/10: Uppdatering

Igår hade jag en riktigt bra TV-spelskväll med några grabbar. Vi spelade COD som är ett krigsspel kan man väl säga? Jag är ju van vid att spela Bond i min trio av vänner, men detta var lite samma sak så det passade mig bra! Kom väl typ sist varje gång men det gjorde inte så mycket. Jag spelar ju inte ofta och de andra verkade mer vana. När vi tröttnat såg vi filmen 'Nyckeln till frihet', riktigt bra film! Se den om ni inte sett den. Jag var inte hemma förens efter 02, vet faktiskt inte vart tiden tog vägen?! Imorse vaknade jag upp vid 9 (10 gamla tiden, ställa om tiden idag vare!) och har mest tagit det lugnt idag. Har egentligen haft en skitdag på flera sätt så ska ta och återställa mig genom att titta på GossipGirl och någon film och vakna upp imorgon och känna mig taggad igen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress