Angelicas Gnällbänk

30/5: VECKANS... [V.21]

  10 veckors slit är nu snart över, för jag skickade nämligen in vår magisteruppsats idag. Skööönt! (att bli av med den alltså) Jag funderade på att vänta med att ladda upp uppsatsen tills kvällen, men som vanligt när jag får en viktig uppgift vill jag vara ute i god tid och jag skulle bara gått och tänkt på detta hela dagen (!) så jag laddade upp uppsatsen tidigt istället. Den ska vara inne först kl. 9 imorgon, men orka vara ute i sista minuten!

 Sverige kom inte med i Eurovision Song Contest, är ni egentligen förvånade? Jag ville inte ens titta på programmet för jag hade gissat att det skulle gå på det viset... Jag såg alldeles nyss att Tyskland vann hela faderuttan. Tydligen hade dem inte vunnit på 28 år. Men låten, så bra var den väl inte? (har lyssnat på den i efterhand) 

 Byggarbetsplatsen utanför är nu komplett, i veckan anlände ett stort torn som sedan byggdes på och blev en kran, eller vad kallas det? Jag är iaf sugen på och klättra upp högst upp i den!

sweb

inte ens en grym vändning av PEKING kommer med på listan......... undra om det ska till en cl-final plats för att PEKING ska komma med....

Angelica svarar sweb

haha, ja tyvärr slog den sig inte in på veckans lista... =P men de kommer de kommer!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress