Angelicas Gnällbänk

25/5: Jag ser mållinjen!

Nyp mig någon?! Denna morgon började nämligen med att jag kollar mailen till min frukost och ser att resultaten för omtentan jag skrev för några veckor sedan har kommit. Öppnar mailet och tror att jag ser ett U, men istället står det VG! Skämtar du med mig? Läser mailet flera gånger men visst står det ett VG. Fifaan vad sköööönt! För första gången på mycket längre ser jag en mållinje, ett slut på "måste-studierna" och en snart ditskriven bock för högskola "mission complete"... Överlycklig är ordet!

H

grattis skituge ;);)...



men tappa inte fattningen nu o snubbla på mållinjen... visualisera och fokusera in i de sista ;) och dräm till som bara FAN på bolljäveln!!! eller vänta, vare inte bandy vi prata? XP

Angelica svarar H

Taaaack! Jag ska inte snubbla på mållinjen jag lovar! Messade jag olägligt idag? Kom på de du sa igår juh haha!

H

nä... va mest lat o orka inte skicka sms eller prata i tele *XP...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress