Angelicas Gnällbänk

27/6:VECKANS... [V.25]
Midsommarn blev en av de bästa jag haft på flera år! Min familj har inte gjort något särskilt på midsommar på evigheter så det var jättekul att det både var bra väder och att det blev i Eskilstuna med så fina människor.  

Jag vet inte om mitt förvirrade tillstånd med jobb-vilken ort bo?-lägenhet jakten även kan ha bidragit till att ha gjort att jag har tappat bort mig själv lite på sistone. Det är en känsla jag går och bär på som jag inte riktigt kan sätta fingret på men som är där och påminner mig...annars har denna vecka varit riktigt braa! 

 En sydafrikansk man stal ett täcke ur en turist bil under pågående VM-spel. Gissa vad straffet blev? Fängelse, kanske inte så ovanligt i ett land som Sydafrika, men åren = 20. OMG! För ett täcke!!!?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress