Angelicas Gnällbänk

30/7: Se upp för rea-tanterna!

Fredag, whiiee! Det ska bli så skönt att sova ut imorgon. Jobbdagen gick fort och bra. Jag var på aningens bättre humör idag.

Efter jobbet gick jag en sväng på stan och bland annat in på Joy, som oftast klassas som tantaffär. De har mycket fint där tycker jag trots tantvarningen. När det är ½ reapriset kan man ju iaf titta in, det dör ju ingen av. Min mamma skickade bilder på fint som hon hade hittat där, tänkte att nu var det min tur! Jag hittade en vit blus (waay min första vita blus som sitter bra! eller säger man skjorta?) så nu är jag redo för ekonomijobb ;) och även en kofta. Är himla nöjd just nu. Blusen alltså, kan inte vänta tills jag kan få använda den. Jag kommer se så vuxen ut! hähä.

Men iaf, inne på Joy ställer jag mig och bläddrar bland de olika plaggen vid ena kanten. Då kommer en tant och ställer sig precis bredvid och bläddrar åt mitt håll fast jag står där, så hennes bläddrande stör mitt. Så när jag stannar för att titta på ett plagg så slår hon med handen med sitt bläddrande...  Reatanterna är värst i reakaoset alltså!! Ingen respekt, bara kör på. Hade det pågått längre än de sekunder vi stod där hade jag sagt till.



Kofta/99kr/Joy och Blus/99kr/Joy
Hör och häpna, ordinariepris på dessa två skulle varit 698kr!


Topp, finns i flera olika färger/49kr/Gina Tricot



Rea just nu:
Joy - ½ reapriset
Åhléns - ½ reapriset
Lindex - ta 2 betala för 1
Gina tricot - 49kr, 99kr
Stadium - ½ reapriset
Kappahl - ta 3 betala för 2
Eurosko - rea
MQ - 30-70%
  

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress