Angelicas Gnällbänk

30/7: Letar lägenhet

Nu ligger min lägenhet uppe på Internet för att någon ny student ska kunna flytta in. Kommer sakna denna lägenhet som sjutton!! Perfekt studentlägenhet och planlösning! Själv sitter jag och letar ny lägenhet. Lite sent påtänkt kanske med tanke på att jag sagt upp lägenheten utan att ha en ny. Men men, trodde ju på något sätt att jag skulle kunna bo kvar. Verkar dock vara väääldigt få lägenheter just nu både i Etuna och Norpan...

Jag har hållit utkik sedan juni och även intresseanmält mig till olika lägenheter men inte ens fått komma på visning. Samma diss som på arbetsmarknaden alltså... Jag försöker dra mig till minnes hur jag hittade denna lägenhet från början? Jag var ju här i Etuna och tittade på 4 st lägenheter innan jag bestämde mig.   

Tina

vill me ha lägenhet i norpan ! lycka till

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress