Angelicas Gnällbänk

29/1: Uppdatering

Tänk vad fort en dag kan svänga! Blev assur imorse då killen jag ska skriva ett PM med helt plötsligt messar att han vill ställa in vår träff idag. Jag vill ju bara ha ett ämne så jag kan börja skriva! Aja, ska ta helgen att fundera ut det och sedan börja för nu skiter jag i andra.

Gick till frisören idag och klippte topparna, blev sådär nöjd denna gången faktiskt. Frisören plattade ut håret på något konstigt sätt och jag passar absolut inte i så platt hår! Frisörens åsikt var även att jag borde klippa page, men nej du!

Fick dessutom ett gott besked från annat håll idag som jag hoppas är sant, snälla! 

Just nu är jag bara trött, kall som satan och allmänt blööh för att jag inte kommer på något ämne. Får nog avsluta tankeverksamheten för idag och ha en trevlig kväll med P som kommer snart.

Trevlig helg!

 

sweb

va fan klipper du dig så ofta för lillaiq!!!!!????? så lite som du klipper varje gång kan tom jag klippa gratis

Malin

Jag tycker det var riktigt snyggt med plattat hår! :)

Angelica svarar sweb

Vadå ofta? var tredje månad är inte ofta utan nödvändigt! Men okej du kan ju få klippa mig nästa gång!!!

Sandra

Hade jag haft råd hade jag klippt mig var tredjemånad. men jag har tur för mitt hår bli sällan slitet så jag behöver inte klippa så ofta :P



Tror inte hller du skulle passa i page :P



Gick du till samma frisör som förra gången ?



Jag tycker att folk som annars har lockigt och sen plattar ser ut att ha så konstig huvudform. Då håler oftast lägger sig onaturligt slickat på skallen. om man inte "fluffar" till det :P



Skönt med en ta hand om dig dag. jag hade min igår ;)

sweb

yes jag får klippa iq nästa gång.

senast jag klippte mig var i augusti!!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress