Angelicas Gnällbänk

28/2: VECKANS... [V.8]

 Tjaa, inte mycket bra som hänt denna vecka, dock visade ju alla prover på att allt är prima med mig! Förutom hårkrånglet, känner jag mig ärligt talat i mitt livs form.

 Det har varit lite motigt denna vecka. Dels har det strulat lite med träningen då den andra tränaren som har nyckeln varit sjuk = jag har varit tvungen att fixa med nyckel från en annan person. Sedan har det varit strul med skolan då jag inte vetat vem jag ska skriva PM med och grejer. Ytterligare ett strul är något som berör mitt ideella arbete. Mer eller mindre allt bara har strulat denna vecka, *suck*.

 Jag har haft en ganska lugn helg och nästintill blivit uttråkad. Vet ni vad en uttråkad Angelica gör då? Jo, hon storstädar! Tog tag i spisen (tagit ut den och rengjort under vilket var välbehövligt) jag har dessutom bytt min första trasiga lampa (på hela 4 år!) och jag blev så uttråkad igår att jag möblerade om min lilla lägenhet! Jag trodde verkligen inte att jag kunde få den lilla yta jag har att röra mig på att se större ut men det gör de nu med den nya möbleringen!


Soffan står numera vid fönstret och byråerna med TVn bredvid sängen, mycket snyggare och mer praktiskt då jag får en ordentlig TV-soffa-plats a la bilden! OBS, de ser mindre ut på bilden men öppnare i verkligheten!

Anonym

najs najs med lite ny ordning i lägenheten =)

aaa funkar as bra att mobil blogga. blir dock dyrt (69öre/mms) hehe, men känns bra att mobilbloga då jag inbte är vid datorn mkt i veckan och sen kan det vara kul att ta bild på det man gör eftersom mobilen är med över allt :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress