Angelicas Gnällbänk

27/2: Medan jag sov...
... tog Sverige ytterligare en OS-guld medalj! Curlingdamerna slog Canada på hemmaplan i nattens match som jag inte orkade sitta uppe och se. Sverige tycks ta medaljer när jag inte ser på... hum.

Förresten curling, det är en sport jag inte riktigt förstår. Jag har faktiskt provat på den en gång då det var "öppet hus" i curlinghallen i Norrköping. Svårt men roligt var det! Sitter nu och tittar på reprisen av matchen och förstår inte alls reglerna. Ska man inte komma närmast mitten?! I vissa fall verkar inte det vara fallet. Aja, Sverige tog guld, det är det viktigaste - grattis!

sweb

det var väntat att de skulle vinna. iq såg ju inte hihi..

lillaiq det gäller att vara taktiskt i curling, df man inte lägger in alla stenar direkt i boet, df då kan man bara skjuta iväg dem. läs på reglerna lite..

sweb

iqqqqqqqqqqqqqqqqqq uppdatera!!!!!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress