Angelicas Gnällbänk

31/12: Årssummering 2010


Det här året har jag:
¤ Läst kurser på D-nivå och skrivit en D-uppsats som handlade om Bolagsverkets E-tjänst för elektronisk inlämning av Årsredovisningar 
¤ Arbetat ideellt som innebandyledare
¤ Suttit fastklistrad vid TV:n och följt OS
¤ Gått en inspirerande skador-utbildning hos SISU
¤ Medverkat i en innebandymatch där vi torskade med typ 21-4?
¤ Sett Dolphins ta hem SM-guldet i basket
¤ Lärt känna lite nya personer, några som jag vill hålla kontakten med i fortsättningen
¤ Gått på några riktigt roliga fester
¤ Spelat Raffe-cupen! (fotboll)
¤ Tagit farväl av min farfar
¤ Avslutat mina studier med en Magisterexamen i företagsekonomi!
¤ Blivit inskriven på och bråkat med Arbetsförmedlingen
¤ Åkt till Gotland och haft en utav de bästa semestrarna ever, träffat massa politiker och blivit mer intresserad!
¤ Sett IFK Norrköping ta steget upp i Allsvenskan 2011!!
¤ Sagt farväl till min studentlägenhet i Etuna och flyttat till föräldrarna i Norrköping
¤ Gått med i UGA och fått en jobbcoach på ett jobbcoachprogram (tog bara hundra år innan!)
¤ Röstat för första gången
¤ Gått på 10 intervjuer
¤ Börjat ta körkort!
¤ Fått tillbaks mitt nässelutslag =(
¤ Fått ett JOBB!!!!!

Shit, vad mycket man hinner med på ett år. Det ser lite ut men listan är ett urval av allt som skett.

Önskar alla ett Gott Nytt År!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress