Angelicas Gnällbänk

30/8: Lär känna Gynning

Hittade Carolina Gynnings bok Ego Woman i min boksamling (mami eller jag har vunnit den) för några veckor sedan och började läsa den. Den var helt okej, hade inga direkta förväntningar på den. Carolina berättar om hur det var att jobba för olika tv-kanaler och med olika tv-program, om fd pojkvänner och ger svar på tal angående påhopp. Okej läsning om man som jag inte hade något annat att läsa för tillfället...! Bara för att man är känd behöver inte böckerna om en själv vara bra liksom.


Titta boken var signerad av Gynning herself

Min läsperiod fortsätter, just nu läser jag Åsa Larssons Till dess din vrede upphör. Också en kriminalroman, helt såld på den sortens böcker!

Sandra

Jag är lite sugen på blondinbellas bok "egoboost" Den har fått mkt bra kritik...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress