Angelicas Gnällbänk

Lite ajaj och lite nytt

Det har varit en konstig dag. Det började med mensvärk som heter duga och den blev värre av att jag stressade mig själv att hinna saker innan jag skulle med tåget på eftermiddagen. Jag skulle skicka påminnelsemail till våra respondenter men då fungerade inte min andra mail! Samtidigt som jag sitter och bråkar med datorn så ringer H och nog för att de är kul och snacka men inte just då! Fick stressa till tåget och hoppas att jag fick med mig allt. Framförallt alla svarta kläderna jag ska ha på fredag då det är begravning.

Nu är jag iaf hemhemma och det känns skönt. Brorsan och jag fastnade vid datorn och satt och ändrade lite i designen, sånt tycker vi båda är roligt! Blev inspirerad av Malin som nyss ändrade sin design. Så det blev lite rosainspirerat i min blogg också. Jag har velat ha datum och tid i rubrikbakgrunden en längre tid och med hjälp av brorsans datorkunskaper blev det möjligt. Sandra blev färgen bättre nu? Jag tycker det blev bättre nu när den mer matchar färgen som är på blomman i sidospalten.  

Sandra

Jag gillar att datum och tid finns i rubriken och bäst av allt är att dom har varsin rad. Hatarnär det blir långa rader typ :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress