Angelicas Gnällbänk

29/9: Har världen vänts upp och ner under mina fötter?

Det går inte riktigt som jag vill just nu. Många saker bara strular. Internet, Skatteprogrammet i skolan, eventuellt problem på träningen, muskel/ledvärk som jag har fått pga tabletterna (tror jag) mm.  Just nu känns livet bara usch! 

Åt det mer positiva håller (ja, jag försöker bibehålla den sidan levande) så...var jag iväg till innebandyn igårkväll  och testade mina nya inneskor. Vilken skillnad säger jag bara! Jag brukade alltid få ont i fötterna efter träningen och en massa blåsor på lilltårna och fotsulan brukade vara röd som en tomat och värka. Jag kände knappt något om fötterna efter gårdagens träning. Wow! Att jag inte använt sådana skor förr!

Tina

bra där !! inte kul att gå runt å ha ont...

Sandra

Kul att du hittar skor som är sköna =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress