Angelicas Gnällbänk

28/9: Gnällbänken
Mitt i mitt arbete med skatteuppgiften då jag har som mest dokument öppna, så blir det el-avbrott!! Åhh, sån röta!!!!!

Jag känner att detta inte är någon bra dag. Ska till träningen ikväll och fråga folk om de betalt medlemsavgifterna och blabla... känner inte alls för att göra det eller träna för den delen heller. Ingen bra dag detta, återkommer imorgon!

ps. stor nyhet; Thordarson kommer och förstärker Peking igen, waay!
sweb

asg

Sandra

svar på frågan i min blogg:

Nae, klumpen växer. Försöker få ur mig allt men halsen tjocknar igen och jag mår illa. Kan inte beskriva känslan, känner mig maktlös över mig själv. Allt runt mig går fel just nu.. Det är för mycket.

sweb

Kungen med skorna är tillbaka!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=CnIZk0Bv9zg

Tina

ska det till han för att rädda en redan utsatt grupp =) kramiz ...lycka till i skolan ...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress