Angelicas Gnällbänk

28/11: Bajeninvasion av Etuna!

6h med en bajenklack. Oh, shiit vilken dag det har varit! Jag har umgåtts med massa bajen fans hela eftermiddagen och sen såklart min vän Jesper. Det var kul att få uppleva en riktig fanz-stämning för boy vad de var stämning. Det sjöngs och hade sig hela tiden! Jag har typ ingen hörsel kvar, piper i öronen som om jag hade varit på konsert. 

Mötte upp min kompis på Olearys där det redan var full fadderutta med typ 400-500 bajare! Sedan fick jag åka med bajenfans bussen till isstadion och vi blev eskorterade av polisen. Hängde med massa stockholmare som var pratglada som bara den. Något jag däremot inte gillade var allt drickande. Fick erbjudande stup i kvarten av folk att dricka ur deras flaska tom! [snacka om att det är en helt annan kultur än den jag lever i, skulle aldrig ta emot dricka av en främling!]

Hockeyn då, var kul för Bajen Fans men mindre kul för Eskilstuna HC eftersom de torskade med 19-0!!! Jag hade iaf en riktigt kul dag, tack Jeppe och Bajen fans!


                      Eskilstuna HC   0  - 19    Bajen fans

Sandra§

låter som en kul kväll. Jag skulle inte heller ta emot dricka fråb någon jag inte kände. Är helt emot det jag har lärt mig och växt upp med...

sweb

hjävla bedragare iq!!!!!!! du är inte välkommen till parken längre hihi



undrar hur glada bajenfansen är på iq när hon stavar deras namn med ZZZZZZZZZZZZ.. Bara PEKING FANZ som stavas med Z

Angelica svarar sweb

=O ojdå! dåligt av miiig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress