Angelicas Gnällbänk

31/5: VECKANS... [V.22]
 Hungry Eyes - Anders Fernette, grymt bra covers!
 
 Terminen är sluuuuuut!! En helt sjuk känsla, men detta känns bättre och större än det kändes att ta studenten! Fööör jag har gått 3 år på högskolan, shallalllalla lala! =D

 Promenader is the shiit!! Kommer fortsätta med dem, dock inte när solen lyser som starkast eftersom jag är så känslig mot den.

 


 Ett stort NEHÄÄJ är att jag inte kan vistas ute när det är sol. Stör mig som bara den på det! En cykeltur ut till Tuna park eller 10 minuters fika i solen gör mig helt röd, trots solkräm på. Blääh.

 Igår damp det ner fjädrar genom mitt fönster! Sen kastades ciggarettfimpar ner hela tiden! Tänk om jag skulle suttit där?! Är sur på den studenten som beteer sig som om ingen annan bor här o_O

Jag hade lite bråttom till skolan då vi skulle komplettera uppsatsen (var hemma och åt lunch) så jag halkade i trappan och gled ner på rumpan typ. Fick skitont i ena handen och svanskotan men det gick över fort. Det var andra gången på 3 år som jag halkade på ungefär samma ställe, har vi hala trappor or what? 
sweb

asg iq halkade i trappan asg



värsta rutschkanan ju

matilda

tillsammans blir vi starkare, gå med i kampen för att alla barn som får cancer ska överleva!

läs: http://elitecyclist.blogg.se/2009/may/vi-minns-och-vi-hoppas-pa-framtiden.html



alla ska överleva!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress