Angelicas Gnällbänk

30/3: Inte min dag!

Dagen började med jobb idag. Det var riktigt segt att ta sig upp, det kändes verkligen som man gick upp 1h tidigare än vanligt (sett ur vintertid). På jobbet hände en rolig grej. Jag skulle åka med städvagnen från våning 2 till våning 3. Hissen börjar åka ner till Entreplan. Där väntar två män med en vagn, men de får vänta eftersom hissen är upptagen av mig och min vagn. Jag trycker igen på 3an. Hissen börjar åka men åker ner till Källarplan! Där står en annan man med någon vagn. Jag trycker ännu en gång och denna gången åker hissen rätt! Dagen rullade på och sedan var det dags för mig att gå till skolan där vi sammanställde problemformuleringen för uppsatsen. Har för övrigt haft mer otur när jag kommit hem, har spillt och haft mig - verkligen inte min dag idag!  

Idag tackade jag också nej till redovisningsassistentjobbet i Kolmården (var iof bara inkallad till intervju så inget klart där). Jag känner att det skulle kunna passa mig hur bra som helst men det de faller på är resvägen vilket skulle ta mig ca 2h att bara ta mig dit på mornarna. Jämför det med att gå över gatan och vips är man på jobbet! Dels är det också körigt i skolan och det verkar nästintill omöjligt att kunna ta mig till Norrköping på torsdag. Nej, Kolmården är inte rätt för mig. Men jag har ändå haft ont i magen då jag fått lite dåligt samvete eftersom det är en jättebra chans att få både öva sig på att göra bra ifrån sig på intervjuer och dels är jag också jättenyfiken på VAD jobbet egentligen innebär. Nu har jag iaf lagt det åt sidan.

sweb

alla dagar kan inte vara dina iq.. ngn gång måste det vara min dag med

Sandra

Var inte du på interjuv på kolmården förra året fast som städare?

sandra

att komentera i din blogg är konstigt för ibland syns inte min komentar förns efter hundra år känns det som. iafl den där gratis sidan jag tipsar om är enkel att få poäng i. man behöver bara delta i gratis tävlingar och sedan får man poäng värje gång man loggar in typ.... ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress