Angelicas Gnällbänk

21/6: VECKANS... [V.25]
Detta har H Ä N T
¤ I ca 3-4 dagar hade jag ögoninfektion samt även en liten blödning i ögat
¤ Brorsan och jag har löst två korsord så nu hoppas vi på vinst! Korsord är superbra för regniga dagar dels för man får något att göra men också för att man lär sig något samtidigt. Andra tävlingar man kan sysselsätta sig med är tex. Cosmopolitans sommartävling, en ny vinst varje dag! 
¤ Det var två helt underbart bra dagar med sol, där jag var konstant ute = solbränd! trots att jag hade solkräm. Dock har det lagt sig nu och jag är brun
¤ Farsan köpte ny bil och 10 sekunder efter vi kört ut ur bilhallen hade en fågel bajsat på bilrutan, hahah! Farsans vanliga otur ^^
¤ Jag har simmat för första gången denna sommar på Himpa, vilket resulterade i hela 1700 m! Det finns krut i mig!
¤ Midsommar firades med familjen och två bekanta som faktiskt var här två dagar i rad, mycket trevligt!
¤ Jag fick min cykelkedja rengjord och även andra tips på hur man sköter cykeln, dock vägrade jag att få ditsatt växlar - jag gillar hederliga gamla cyklar!






En oväntad syn i brödrosten, godis hade bränts fast (ramlat ner från ett skåp någon dag)


Brorsans och mitt byggprojekt...


... Resulterade i områdets egna vallokal? Neej, det är vår blivande kompost!


Nya bilen är en svart Golf och bra spegel var den också, tadaa!


Tårtan vi fick av bilsäljaren och som vi åt på midsommar!


Inhandlade ett linne/tunika, 79 kr Lindex


Jag på midsommar


Sandra

hur blev komposten? Snygg tunika/klänning.. =)

matilda

vilken häftig tårta :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress