Angelicas Gnällbänk

31/7: Ingen träningsvärk
Imorse var jag riktigt pigg, måste ha varit för att jag var och tränade igår. Under vissa övningar skakade mina ben som asplöv pga att de inte används på det sättet (jag tränar mer explosivt på innebandyn) medans detta var mer långsamma övningar för mage, rygg och ben. Det konstiga är dock att det enda stället jag känner av såhär dagen efter är lite grann i ryggen. Men annars ingen träningsvärk!
Nettan

SV:

Ne, eftersom typ alla bangar så verkar det inte bli nåt... Vi tre skulle ju kunna köra ändå, men då känns det bättre om vi hittar nån annan dag eftersom jag har ett 13-timmars jobbpass i morgon. Malin skulle ha messat dej, men hon glömde nog det. ;) Igår när hon skulle messa va klockan så mkt, vi tänkte att du kanske sov.

Jag e oxå bra på att ignorera förkylningar (även om jag klagar, haha) men nu känns hela huvudet helt luddigt o man snyter sönder näsan. Blää! Min nervositet ligger mest i att det ska bli värre. Kan inte va för förkyld på jobbet, eftersom jag jobbar med mäniskor med dåligt immunförsvar! :/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress