Angelicas Gnällbänk

26/1: En tjejs dröm
Ett helt rum fullt av killar. I shorts och t-shirt och så lite svett på de. Jagandes en vit liten boll. Förstår ni varför jag går till innebandyträningen? ;)

Nerrå men det är rätt konstigt för på något sätt är det mest bara jag som är där som tjej. De stör inte mig nått men klart det vore kul med någon mer tjej. Jag gillar tuffa tag där man får kämpa. Ikväll var det dock en dum boll som vägrade gå in i mål för mig och mitt lag. Tror jag sköt 3 ggr i ribban (satte en boll i mål iaf) och resten av laget fick inte heller in bollen. Sånt är lite tråkigt med de går ju säkert bättre nästa gång!

Fick även snacka lite engelska då vi har en ny kille som bara pratar engelska. Hihi, shiit vad dålig man är på engelska när man väl måste använda den! Men helt klart träningarna är såå bra för stressbortagning och totalt rensa huvudet på tankar! Me likiie!
Bea

sv: ja det blev två koftor där ifrån, har hittat massvis med annat där med på rean :D

sweb

hjävla målsumpare iq.. TRE skott i ribban e ikke bra.

Therese

Tihi dröm och dröm vet jag inte... Men om du fotar killarna nästa gång så ska jag ta reda på om det är en dröm eller inte :-P Nej vadå bry sig om utseende :-P Nej Innebandy är verkligen skitkul!!! Konstigt att inte så många tjejer spelar för det är ju mer en tjejsport (tycker säkert bara jag för att jag faktiskt är BRA på innebandy om man jämför med andra sporter!)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress