Angelicas Gnällbänk

30/9: The Grej of the Day

En bild säger mer än tusen ord,,eller naa, bör nog kasnke förklara denna. Ikväll har två bra serier säsongspremiär nämligen Desperate Housewives och Ugly Betty, faan va skoj!! jag har markerat dem extra väl i min kalender så jag inte ska glömma att kolla på dem!

Annars idag ska jag ha en föreläsning om straffrätt och sedan hem och packa väskan och åka till Norrköping. Försvinner bort på en "minisemester" i en vecka! See ya!
nettan

Hoppas du får det asbra i norrköping!!! Och de e fortfarande synd att jag inte följer de där serierna, tisdagarna blir så tråkiga. haha



SV: Tivolin och marknader är mysiga faktiskt! Tror det är marknad i strängnäs snart så funderar att dra dit. Och du har ganska rätt angående varför jag pekade finger. Den snygga snubben ville inte snurra oss i virvelvinden så vi skrek på honom, varav han lipade åt oss och han blev pekad finger åt. hehe...

sweb

lilliaq!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har du fullständigt sluta skriva om peking nuförtiden lr???

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress