Angelicas Gnällbänk

31/10: Busig helg?
Imorrn är det Vaktels årliga Halloween-fest, jag har inte hunnit checka vilka som ska dit så jag tror inte jag ska gå. Men det hade lätt varit kul, festerna på våning 4 brukar man inte bli besviken på!! Dessutom verkar alla kompisarna fly staden just denna helgen, hum...


Till halloweens ära och för att jag kände mig på bushumör igår så målade jag naglarna på ett lite annat sätt. Blev ju rätt coolt eller inte? haha



Som om inte detta vore nog så snöar det ute!!! Helsjukt att det gör det redan i oktober?! Gick med paraply imorse till skolan och man kan väl säga såhär att det var inte helt lätt inte. Paraplyet blåste nästan bort ibland och jag glömde mina vantar så det var skitkallt!!

Har inget vettigt att skriva mer att det är synd att ingen vill gå på festen imorrn och så kan jag konstatera att det är skitväder så man får vara inne!
sweb

gnällspik hihi

malin

fina naglar ju =) hehe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress