Angelicas Gnällbänk

29/11: Julsakerna uppe!

Idag har jag gått två promenader. Vet inte vart jag fick den energin ifrån. Men det kändes bra att få vara ute och röra på sig. När jag gick igenom stadsparken såg jag änderna simmandes i dammen. Sedan hörde jag deras kvackande. *Naahaha naahhaa* Det lät ju som de skrattade åt en! Det fick mig iaf att dra på smilbanden.

Annars idag är och har jag varit väldigt trött. Alltså riktigt sådär, lägger jag mig ner och inte gör något så somnar jag-trött. Så jag har försökt hålla igång mig, efter promenaden hämtade jag upp julsakerna och dekorerade min lilla enrummare i rött, de blev så fint så. Av någon anledning kändes det jätteskumt att sätta upp julsakerna redan nu, tror det är att snön försvann som gör att julkänslan försvinner, fram med snön igen!   



Rött o fint blev det =)
sweb

haha lillaiq blir retad av änder hihi



host skolan host

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress