Angelicas Gnällbänk

28/11: Varför jag gillar att träna
¤ Känslan efter en träning där man har fått springa sig totalt slut är helt underbar! Jag må vara trött men men ändå så pigg och glad.

¤ Tränar man i lagsporter träffar man på andra som har samma intresse vilket både är bra för det sociala spelet samt även för att knyta nya kontakter och vänskap

¤ Oavsätt träningsform, känner iaf jag att jag kan tänka på annat dvs träning tar bort stressfaktorerna som uppkommer vid för mycket pluggande 

¤ Resultatet av träningen är bra för självförtroendet.

¤ Är man inte nöjd med en kroppsdel kan man träna den (gäller bara vissa kroppsdelar såklart) tills man blir nöjd

¤ Man mår så mycket bättre av regelbunden träning, det påverkar både kropp och själ

¤ Är man tävlingsinriktad som jag så går man fullt ut på varje träning, eftersom man är så envis när det gäller tävlingar kan man även se en förbättring av sig själv i spelet om man tränar regelbundet

¤ Svettig och dan som man blir på träningarna gör inget, man får se ut precis som man vill (eller ja, någon skulle väl kanske reagera om någon sportade i typ underkläder man det är ju den personens ensak ; ) )

¤ Komplimanger och positiv anda, gör någon mål så gläds man åt den personen samt att lyckas någon med något bra ger man en positiv kommentar till den personen
sweb

tävlingsinriktad....??? låt mig skratta lillaiq....

Angelica svarar

jaa skratta bäst du vill nästa gång jag besegrar dig i en sport! =D

sweb

ja, för än sålänge har du inte besegrat mig i ngn sport hihi

Nettan

Känslan efter man har tränat skiten ur sig, är obeskrivlig! =)



Träning är braaaa!

Nettan

I saw you today! =)

Vid stadsparken typ...=)

Alina

Härlig blogg! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress