Angelicas Gnällbänk

28/3: Ser fram emot en lugn helg
Det känns så skönt att ha gjort tentan nu (gjorde den igår). Det gick inge vidare tror jag men nu kan man lägga den bakom sig, iaf för ett tag (kan ju få omtenta). Nästa kurs, Makroekonomi börjar på måndag, så har helt ledigt nu i helgen =) Kan behövas, de senaste två dagarna och även lite idag har jag haft ont i huvet, för att jag sätter för mycket press på mig själv. *ska alltid vara bäst på allt*, och tro mig det blir jobbigt i längden...  

Iaf.. Jag tänker se Let´s Dance-finalen ikväll. Jag tror och hoppas på att Tina vinner, de båda har utvecklats enormt mycket men Tina är aningens bättre enligt min åsikt. Jag har även följt de nya programmet "So you think you can dance - Scandinavia" som är ungefär som idol, fast med dans. Sjukt kul att se uttagningarna, speciellt de som tror att de kan dansa fast inte alls kan de, hihi. 

Sen tänker jag gå och shoppa imorrn i TunaPark, de skulle ha nått evangemang där också, nått med plåtslagningstävling. Det ska jag kolla upp vad det är =) sen om man hittar nått nytt plagg vore det också najs!    
miroma

Håller med dig hahah, ibland rullar klotet och formar en halvcirkel..allt handlar om teknink =)
Snygg blogg!..vad ska du göra idag då?
Mirommaa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress