Angelicas Gnällbänk

31/7: ELSA flyttning bla
Nyss hemkommen efter 3h av virrevarv runt i Eskilstuna. Gick till banken efter en snabb dusch efter jobbet. Hade ett ärende på banken angående ELSA.

D ringde upp mig när jag stod där i banken och först hörde jag inte telefonen som tillslut tjöt som bara den (hum.. lite pinsamt i den så tysta banken menar jag). Han kom ner till banken för vi skulle sedan tillsammans gå och fixa med utskrifter i skolan, även det till ELSA (vad tid man lägger ner på ELSA ibland asså!!).

Fatta vilken ångest att gå till skolan under sommaren... usch. Vill inte behöva tänka på skolan förens det drar igång igen och dit är det ju iallafall 25 dagar till. Jag var i och för sig i skolan på lunchrasten idag då jag lånade böcker till den nya kursen (ska tjuvläsa lite innan, jaa jag vet jag är pluggis! men hellre förberedd än icke förberedd!) så jag har väl indirekt redan börjat tänka på skolan, hihi.

D och jag blev ju hungriga och speciellt jag som inte sedan min lunch vid 11 bara hade ätit en rulltårta-bit och ett glas saft. Så istället för att skiljas åt då det bara var 45 minuter tills vi skulle ses igen för flyttning av ELSAs kansli till den nya byggnaden kl. 18 så bestämde vi oss för att äta något. Det blev pizza, mums så gott.

Det var kul att sedan få träffa de andra i ELSA. Sommaren har varit låång men ändå var dem ju desamma. Vi flyttade över de som skulle över till nya huset och de andra slängde vi. Precis när vi skulle dra hem så började de spöregna men snabb som jag är så hann jag springa hem innan de riktigt började vräka ner.

Nu är det bara ca 2h till sängdags så jag måste väl ta och fixa lunch till imorgon som är FREDAG! Denna vecka har gått fort. Fortare än någon annan vecka jag har jobbat. Kanske är det så att allt börjat gå på automatik?!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress