Angelicas Gnällbänk

30/7: Bra program som tipsar om former och kläder
Jag satt och kollade på Trinny & Susannah Undress The Nation nyss, som verkligen har blivit ett av mina favoritprogram. Jag gillar när saker får sin förklaring, liksom som i detta program där de lär tittarna hur man klär sig efter vilken form man är.

De hade valt ut 12 olika former som tex. timglas, klubba, cello, vas, päron, äpple och strut (kommer inte på flera =P). Hade jag varit lite mer koncenterrad på programmet hade jag nog fört anteckningar, hiih. Men jag gjorde annat under tiden. Har funderat ett tag nu och tror jag är formad som ett timglas. Eller vad tror du?




För de som är intresserade går programmet onsdagar kl 20.00 på kanal 5 (dock visar de kasnke inte samma sorts avsnitt men iaf liknande)

En fråga till er, tänker du på vilka former och klädkoder etc du har när du handlar kläder?
henrik

ööö... eller nåt... men med den posen så haru rediga kurvor ;) (mohaha)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress