Angelicas Gnällbänk

19/7: Kan det vara så att jag börjat äta mera!?


Enligt mina beräkningar har jag ätit betydligt mer detta år jämfört med det andra året. Hhähä, ni undrar säkert varför jag för sådan statistik men kan säga såhär jag är ämnad för att hålla på med ekonomi! Siffror och åter siffror! och så lite statistik (för de var så förbannat jobbigt att läsa den kursen vi hade!)
S

Tänk även på att maten har blivit dyrare under året... enligt svensk forskning i matbutiken är svenska matkonsumtionen densamma men betydligt dyrare...



Kanske vore något att forska i :P hehe,



hm, återkommer om jag hittar artiklarna igen som jag läste...

Therese

Men alltså :-( Vet inte vad jag gör för fel men nu går ALLA mina pengar går till mat!! Jag önskar jag vore lite mer för siffror fast oj vilken oroande statisktik det skulle bli! :-P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress