Angelicas Gnällbänk

30/1: Skrivtorka
Jag har inte skrivit på ett tag och det är för jag inte vetat vad jag ska skriva och inte orkat heller. Jag tycker dagarna går väldigt fort nu när vi har lektioner på eftermiddagen, 13-15.30 är ingen bra tid att ha lektion!!
Jag trodde att det skulle vara skönt, liksom sovmorgon (whiiee), men nu har man börjat bli så otroligt lat. Försöker ändå att gå upp tidigt och komma igång och läsa innan lektionen.

Igår satt jag och såg på den nya serien Gossip Girl (varken Despareate Housewifes eller Ugly Betty går ju mer på tvn på tisdagar, till min besvikelse). Och jag måste säga att serien var rätt bra, lite a la OC. Vi får se om man pallar och följa den =P

nettan

Jag försökte oxå se den serien i tisdags. Det e lite kämpigt att förstå allt sådär i början, men den kan bli bra när man väl har kommit in i den! Man får nog ha lite tålamod! *ler*

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress