Angelicas Gnällbänk

30/8: När man vaknar på fel sida…

...då går det mesta åt helvete.

Jag gick upp rätt tidigt men kände inte alls för att hålla i någon brännboll, ville lägga mig och sova igen! Men det var bara att palla sig upp. Så jag och de andra tjejerna cyklade ut till djurgårn och var där redan kl. 10. Folket började inte droppa in förens vid 11 vilket innebar att vi hade dötid på ca 1h.


Liggandes på en fuktig filt på ett fält på en lördag morgon hör ju inte till vanligheterna. Musiken kom inte igång för de var strul med någon ny inköpt pryl. Jag var hungrig innan vi ens hade fått igång brännbollen. Ingen bra början direkt. Brännbollen gick väl bra, men att vara domare var väl sådär, hade hellre spelat (man kunde ju vinna pizza!!). D som alltid ska synas och höras ställde ju till en scen och blev så förbannad att han gick hem. Han kanske också hade vaknat på fel sida? Då var vi två.

En kul grej va ju iaf att J (en som jag kommenterat på bloggen och som sedan visade sig gå på MDH, haha Etuna är verkligen litet) kom och hälsade. Hans lag vann även brännbollen och fick sig en god pizza hoppas jag =P 
Annars kändes de väl mest som man var tredje hjulet då alla hade sina föreningar att vara med, ekonomerna har ju inte direkt en representabel förening (än).


Aja, hoppas de nya studenterna och faddrarna hade kul iaf, det var ju de som var meningen!
sweb

vf ska du alltid använda orden hungrig o mat iq?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress