Angelicas Gnällbänk

30/4: Valborg, seeg men glad =)

Har inte planerat något för denna dag för i år orkar jag inte bry mig, det blir en lugn Valborg i Etuna och jag tror jag valde rätt som inte åkte hem.

Anledningen? Jo idag när jag precis hade vaknat från min eftermiddagssömn (ja helt sjukt trött är jag idag så jag sov en timme) så ringer ett okänt nummer. Det visar sig vara från Student Consulting och den kvinnliga rösten på andra sidan luren undrar om jag fortfarande är intresserad av brevsorterarjobbet 4 h på söndagar? Jaa de klart jag är!!! Jag vaknar till och har nu en intervju på fredag i Västerås. Hahah skoooj! =D Och till Västerås, kanske man ska passa på att gå lite på stan där också.


Jag gillar verkligen dessa överraskningar med jobben. När jag inte väntar mig att få något jobb så dyker de upp. Hur hjävla bra som helst! =D  Önskar annat i livet kunde vara lika lätt.   


Ha en trevlig Valborg allihopa!

Johan

Hehe, jag kör också slappar-valborg med lite fotboll på TV klockan 21. Vi ska fixa ihop 10 pers från vår förening så ska vi försöka krossa motståndet :) kramkram

Therese

Haha- biland har du verkligen tur :-D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress