Angelicas Gnällbänk

29/4: Raffe-cupen (fotboll) 24 maj!
Vilken underbar dag det är idag igen! Jag vill nästan bara ta mig till en sjö och bada och simma. Förra året hade jag badpremiär redan i början av maj om jag inte minns fel. Hahah det var helt galet asså, kallt som bara den! Men som tur var så hade vi en bastu att värma oss i efteråt.  

Idag har jag tvättat och känner mig inte alls pigg på att ta tag i och börja plugga. Jag pratade med mamma i telefonen imorse och vi kom fram till att det nog är bäst om jag är kvar här under Valborg iaf, för hemma kommer jag inte kunna plugga något. Så det blir en lugn Valborg för denna flicka om inget roligt i Eskilstuna finns?

Iallafall på lunchen så delade jag och ELSA-gänget ut lite papper till Raffe-cupen som är en fotbollscup som går av stapeln den 24 maj, så alla Etuna studenter som gilalr fotboll samla ihop ett gäng och spela vetja =) Jag har inte bestämt mig om jag ska spela eller inte, måste ju ha ett lag också och så många känner jag inte som vill spela fortboll men vem vet jag kasnke kan hoppa in i något  lag. Vore kul att få spela iaf när jag ändå ska vara där liksom.
 
Nej nu måste jag plugga, ha en finfin dag!
Johan

Får man va med i ditt lag då? :)
Fel svar på min blogg förresten.. hihi

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress