Angelicas Gnällbänk

28/4: Innebandy
Träningen ikväll var intressant. Jag var så otränad som man kan bli, för det var 2 veckor sedan jag sist spelade och det märktes. Jag spelade uruselt. Fick åtminstone 2 bra chanser att göra mål men satte ingen av dem... besviken. Men det var kul att få spela igen. Dock verkade det varma vädret ha satt prägel på alla för när det var 15 minuter kvar var det knappt någon som orkade spela mer... Det var tuff träning asså.

D informerade alla att träningarna resten av veckan blir inställda... ååhh jag som hade sett fram emot att få träna mera. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag pallar inte åka hem för det kommer bara bli så att jag inte kommer plugga något, och det måste jag! Å andra sidan får jag skitkul på Valborg och får hitta på saker med kompisarna. Aaaahh jag hatar att ta sådana hära svåra beslut !!

Föresten vad är det för speciellt med Valborg anyway? Tycker alltid att det inte varit något att fira. Bara bränna en hög med skräp. Dock var de mysigt och kul förra året då jag var med boysen på tivolit de satt upp i Klocket =)

Dags för sängen
Natti
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress